inge förbannad..

 

Trafikolycka på Erikslund

En minibuss körde in i en stillastående lastbil på E 18 i höjd med Erikslund, västgående riktning.

Relaterat

Enligt uppgifter från polisen hade lastbilsföraren stannat för att laga en punktering och lastbilen blev påkörd bakifrån av minibussen.

Minibussens förare fick uppsöka sjukhus, men ska inte ha blivit allvarligt skadad.



Skrivet 8 sep 2010 18:24 Andreas

SUCK IGEN!

Skrivet 9 sep 2010 14:19 dr_lange

Låt mig gissa: SMS:ande eller annan distraktion som uppehöll föraren som var ute och ÅKTE bil. Man KÖR bil och då missar man tamme f_n inte en stillastående lastbil!! Polisen borde kontrollera med minibuss ägarens mobiltelfoni-leverantör om det var en massa trafik in och ut på telefonen i direkt anslutning innan olyckan!

 

Skrivet 9 sep 2010 12:27 Moralkakan

Bättre på kollektivtrafiken någongång, så vi blir av med dessa muppar i trafiken.

 

Skrivet 9 sep 2010 08:33 MG

Ser man inte en lasbil så kanske det är dags att kolla synen...

 

 

 

 

FYFAN VAD FÖRBANNAD JAG BLIR

hur kan man sitta och kommentera såna här grejer?

de kunde liksom ha hänt vem som helt. ni vet ingenting om min pappa

ni vet inte hur han mår nu, eller hur JAG mår och hur alla andra i familjen mår

han kunde vart död. men skulle dom ha slutat kommenterat då? svar: NEJ de hade dom inte

för dom har ingen jävla respekt för andra, dom har ingen jävla aning om vad som hände och hur de hände, och tidningen som är så jävla "smarta" får de att låta som att han körde in i lastbilen med flit utan att kolla eller nånting. en grej ska ni ha klart för er, min pappa hade änglavakt. och ja han såg inte lastbilen först men de va tur att han gjorde de tillslut annars hade han inte funnits nu.

 

jag älskar dig pappa♥


Kommentarer
Postat av: michaela

tröga människor. man fattar väl själv att ingen direkt skulle sitta o kolla på lastbilen o ba köra rätt in i den med flit :S

störda i huve.

älskar dig lennon<3

2010-09-12 @ 16:16:19
URL: http://michaelanygard.devote.se
Postat av: EMELIE

Det är fan patetiskt, vuxna människor? Fega och sittar bakom skärmen och snackar massa bullshit?

De är så jävla tråkigt när man snackar en massa utan att veta hur de är. Att man bara tror. Får så jävla damp. Säkert nå jävla nissar som handlar på coop varje torsdag och äter tacos på helgen.

Och vadå kolla synen? Du kanske borde göra de, eftersom du säkert inte är vidare snygg och du ser säkert inte de själv, så därför borde du göra de MG eller vem fan du nu är.

Och Moralkakan, ÄR DET NÅGOT SOM ÄR MUPPIGT ÄR DET DITT MONGO NAMN, har det döpts efter din ölkagge eller??!?!

Dr_lange, låt mig gissa, ditt namn låter som hej jag är 40 men lossas att jag är 17 på hamsterpaj och stöter på 14 åriga tjejer i endast bh på bilderna<3333333 alltså åååå, wtf. ska polisen kolla igenom mobilen om någå sms skickades? Ska dom införskaffa FBI i det hela eller? Det låter som det? Wow shit alltså!!!

Fatta, det kanske är ni som gör att olyckor sker i traffiken eller? Köpt körkortet från utlandet eller för en billig peng. Fan väx upp eller sätt er i sandlådan!!!!!!

2010-09-23 @ 04:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0