Vanilla Twilight

There's a dirty place for all.

Idag så åkte jag först till sjukhuset sen så va jag hemma och gjorde typ ingenting. Men sen vid typ 4 eller nåt, tror jag att de va, så drog jag hem till Emelie och sen så åkte vi in till stan med hennes familj. Va där tills jag vet inte men de va ett tag. Köpte en ny tröja också, HISS. Turkos och allt ;) orka mig.
Köpte mashmallows och dricka det sista vi gjorde i stan.
Sen hem till hallsta och få dampryck för att 10 minuter för oss är typ 2 jävla fucking timmar?! man ba vafan jävla...
Men nog om det. Sen kom Jennifer och jag och Emelie drog till Maxim medans Jennifer cyklade och mötte upp Evelina.
Sen kom Sofie också. Och vi drog till herrgårn. Efter en stund kom Jennifer Sandström också.
Va där till typ 10 eller nå sen så drog Jennifer och Evelina till backen och vi kom dit runt 11 eller nå, va där en stund sen drog vi hem.

Och tro inte att jag inte hörde, "vad fan gör hon här?"
jag är fan inte döv, men jag lyssnar inte på vad du har att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0