Russian roulette is not the same without a gun

typ humor? hahahah




Igår så drog jag ut med Rebecca först och sen träffa vi alla som hade vart hos Michaela. Det va väl kul men det är segt att jag knappt får göra nånting. Alla va helt hyper och så satt jag där helt lugn typ. KUL. Men sen drog iallfall de flesta hem till Michaela igen för att kolla på film. Men jag, Evelina, Maria och Emelie va kvar på samhället en stund till.

Haha sen va de en fyllegubbe som kom fram till oss och vill ha hjälp att komma hem till kolbäck. Tyckte synd om honom först för han hade typ ramlat sen kunde han inte hitta hem eller nånting. Tulle. Men sen vart han, jag vet inte men han skulle inte hem eller nåntint. Typ ändra sig?
Han börja dricka när han va 9 år, hallå då leker man fortfarande?! snacka om att förstöra sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0