V A N I L J S A L T

vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag har inte orkat haha. men ska försöka bättra mig.

har nyss fixat bakgrunden, tyckte de vart lite tuft faktiskt haha.


De som har hänt den senaste tiden är att jag har vart med emelie som vanligt haha, och gjort bort mig MASSOR
ett ord P E N G A R de va fan de värsta haha. orkar inte ta upp resten

idag var jag först till läkarn, och fixk reda på att jag kanske måste operera näsan (!!), inte så kul. men sen åkte jag iallfall tillbaks till skolan för att gå på bild och sen va skoldagen slut..

drog hem till emelie sen och va där i typ 2 timmar
men sen fick jag ont i huvet.

kom hem och käka sen mådde jag illa och nu sitter jag här. känner för att sova


Kommentarer
Postat av: WZUP?!

PEEEEEEEEEEEENGAAAR

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

2010-03-17 @ 20:36:35
URL: http://emeliemarianne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0