En bild säger mer än tusen ord

Jag vill att de ska hända nåt. Nåt kul. Jag vet inte vad men typ ett minne för livet liksom nåt helt galet.
bäst skulle de vara om de va med bästa tjejerna också.




Inne på rice&noodles i hallsta. Johanna, Maria, Michaela och Sophie skulle ha tjejkväll trorja. Sen kom jag och Emelie och trängde oss på haha.




Inne i stan med dom här tjejerna. Massa kul. först va tåget in försenat och sen när vi skulle hem gick vi först dit där tåget brukar gå ifrån och men sen gick de från nåt annat spår, då fick vi ta bussen istället som va försenat jag vet inte hur länge. timme typ?




Jag och Anna. Loveu. även fast jag inte alltid visar de.




Jag och Emelie som vart inlåsta inne på toan vid backen. I typ en halvtimma eller nå. och sen när vi väl kom ut va de typ ingen som var blev förvånad över att de va vi som hade vart inlåsta haha.




En av alla kvällar nere i frankrike.
inge man saknar. bara 3-4 månader tills vi är där igen




Johanna och Marias födelsedag. Sakna. Sluta inte så bra för några men ett minne för livet typ.
går inte in på detaljer vad som hände haha.




Jag och Emelie fick en dum idé om att cykla till kolbäck. FÖR ATT KÖPA EN DRICKA, som fanns inne på coop i Hallsta med.
Dagen efter eller nåt sånt fick vi en ännu dummare idé och då cyklade vi in till västerås PÅ EN CYKEL, FÖR ATT KÄKA DONKEN (typ 1 tio-kronorshamburgare var).




Jag och Emelie åkte och hälsade på Freddan i Norrköping. Följde med mamma och anna.
på hemvägen skämde emelie ut sig haha.
Jag gjorde peacetecken åt några som vi åkte förbi med bilen. och då drar emelie upp fulfingret och gör FUCK YOU till dom (hon trodde att jag också gjorde de eller att jag kände dom)




HAHAHAH våra byxor till skoldansen, de slår väl inget? fast vi använde inte de där uppe haha.

Kommentarer
Postat av: MICHAELA

HAHAHHAHAHAHAH, johannas och marias födelsedag ;) fast tkr mkemkemke synd om dom... heheheheheh.

PUSSS

2010-03-18 @ 21:20:04
Postat av: Anonym

HAHAHAH aahru men de va king:D

2010-03-19 @ 14:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0