3M3L!3 Ä3 3N 0:A

okej, jag ska börja uppdatera mer.

men jag gör inget intressant om dagarna så det finns inte så mycket att skriva om.

allt har rullat på som vanligt. och det är sommarlov snart och det gillas starkt.
men det som inte gillas så mycket är att jag är borta typ hela sommarlovet.
det känns ju lagom kul. men fyfan va kul jag ska ha.

Idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända. kommer förmodligen vara med tjejerna och hitta på nå.
och sen ska jag kanske vara med lite på annas tjejkväll om jag orkar, annars sitter jag bara vid datan och gör ingenting.

men ska försöka få tag i emelie nu, men det är nog inte så lätt eftersom jag inte kan ringa nånting..
VI HÖRES IALLAFALL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0