jag leveeeeeeer

sitter just nu och göra ingenting, eller jo, ska snart ge datorn till emelie, som verkar ha det skittråkigt haha, tulle :(
men jag och emelie har vart jäääääätteduktiga och gymmat typ 40-50 minuter igår på kvällen och sen kanske max en halvtimma idag, DUKTIGA JAJA.

överlevde iallfall flygresan, som tur va, skapligt rädd när dom skulle lyfta och landa.

men nu ska jag ge datorn till emelie, om hon vill ha den alltså annars får jag ta och göra nånting annat.


söndagen vart lyckad för min del iallfall. ni andra som va dör, va tyker niiiii:D???

fetans nöjd med det jag har köpt hittils jao, orkar inte söga vad haha, inte för att de är mke men ändå, för då måste jag börja förklara hur de ser ut ocksååååå...........


klockan är typ halv 4 nu tror jag, om jag har rätt :D

Kommentarer
Postat av: johanna ffs!

saknar dig lennon,och dig med smekman!!

2010-07-25 @ 16:59:27
URL: http://jlatikka.blogg.se/
Postat av: mikkan

sunday was najzzz :D mådderu bra eller? :D:D::D:D:D:D:

pussis på rej, o hälsa memlis.

2010-07-25 @ 21:21:58
URL: http://michaelanygard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0