heeeeeeeejjpaaa

va ett tag sen jag uppdatera jag vet, hehehe, men jag har inte orkat så jag ska inte ljuga om att jag inte har haft tid
men jag kom ju hem förra fredagen så jag har haft fullt upp med mina pärlor haha.

- badat typ varenda dag?
- cyklat lite överallt
- vart i stan med elojnis
- sovit hos elojnis
- nattbadat
- slösat pengar
- hoppa på en anka(!)
- spelat in massa fula videos
- bara suttit ute och snackat
- sett en tromb
- setat under tak typ 2 timmar eller nå när de har regnat

typ de jag kommer ihåg att jag har gjort haha, men imorn så kommer johanna hem, och vi hinner knappt göra nå på måndag så vi kör imorn, kärlek till mina brudssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0