Ska snart iväg till emelie!

Har nyss fixat "iPoden" på bloggen som syns på höger sida högst upp:)
Tog en stund, men emelie säger att ljudet inte funkar? hoppas hon har fel;D för mig funkar de iallfall och för anna, så de är fel på hennes data:M

Vet att min uppdatering suger men de är bara för att jag inte orkar blogg, men sammanfattning av den här skolveckan och igår(fredag)

Skolan har väl varit bra men seg, eftersom de är skola så är de alltid segt haha men tur att jag har Johanna på lektionerna.

Igår åkte jag och emelie till stan och käka Thai Fast Food mums! friterad kyckling och ris blev de för båda. Köpte en tröja också, kan lägga upp bild sen kanske.
Sen efter stan drog vi till ica och träffa Johanna och Rebecca och dom va på damphumör så de va skitkul haha. Har nog aldrig haft så kul inne på coop.
Sen efter att vi hade vart ute en stund så drog vi till gårn och va där resten av kvällen typ, inte kul att bli skrämd:(
Åkte hem runt elva och la mig i soffan och kollade tv, eller a sov rättare sagt, så jag gick upp och la mig.

Idag blir de bus med emelie trorja, eller a förmodligen! Åh jag vill ha sommar! slippa gå i tjocktröja och jacka hela tiden, vill kunna gå i linne, shorts och skinnjacka!



Sommaren! love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0