I can make your Bed Rock

Igår så var jag hemma tills typ 5-6 nångång? Emelie kom och hämta mig.. Och hon skulle smsa när hon snart va hos mig men nejdå hon smsa när hon var utanför och då gick jag fortfarande runt med pyjamas!! Så jag bytte om och så på 2 minuter eller nå haha.
Men hennes föräldrar skjutsade oss iallfall ti La Torre och där så träffa vi Johanna, Michaela, Sophie och Maria, då följde vi med dom till Rice and Noodles.. Svindyrt ju ;s och jag käka inte ens upp hälften av hälften, eftersom jag dela med Emelie. Sen satt vi kvar där i 2 timmar och prata och de va trevligt.

Sen så gick vi runt en stund, sämsta humorn inne på ica, ellerhur sophie? Johanna, Michaela och Sophie fortsatte till Johanna tror jag. Men jag och emelie stannade kvar och gjorde lite videos hahaha. SNÖÄNGEL!!!! sen skulle vi gå hem till emelie men vi kom inte längre än till Lindbo för jag tyckte de va läskigt(?!)

Tack för kvällen alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0