..

Åh jag är irriteraaaaaaaad. Jag vet inte varför, eller jo de gör jag.

för de är kallt ute.

för att mamma är dryg och inte lät mig åka till emelie vad halv 8 för då skulle jag bara få vara med henne till 8, och en halvtimma, värt liksom? plus att de tar tio minuter att åka dit så de blir ju bara 20 minuter. DE TAR TIO MINUTER MED BIL, åh vad irriterande att bo här, man måster ha skjuts överallt.

Och sen så ska jag duscha nu, men jag vill egentligen bada men de går ju inte.. eftersom de är nå fel på vårat vatten och mamma och pappa fixar aldrig de så de är ju också toppen. Men de går ju att duscha men jag vill bada!

Sen har jag ont i huvet, och har ingen medicin som hjälper de.
Och sen ska jag på magnetröntgen på tisdag och jag är rädd för de, för man åker in i ett litet rum medan man ligger på en bår eller nå, sen måste man ha hörselkåpor och musik och skit för att de låter och bullrar så mycket annars, och de kommer ju göra de ändå men inte lika mycke.

Och sen är min data seg så jag starta om den nyss.

Så, där har jag några anledningar till varför jag är sur, så förlåt om jag är bitterfitta nu, men jag menar de inte.

Kommentarer
Postat av: aaa

hihi, bitterfitta :)

2010-02-08 @ 15:42:23
Postat av: Anonym

du kan va en bitterfitta anna :)

2010-02-08 @ 17:16:37
Postat av: aaa

jag vill inte de :)

2010-02-09 @ 16:12:59
URL: http://annaheikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0