hej

1. Vad heter hon? emelie grekman
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? yesterday
4. Vad har hon för hårfärg? brunt med slingor
5. Brukar hon färga håret? ibland så
6. Vilka färger har hon haft? mörkbrunt mellanbrunt och de hon har nu?
7. Vad hon han för parfym? paris hilton och brittan
8. Är hon galen? yesbox
9. Vad är erat första minne? kommer inte ihåg
10. Har ni många minnen ihop? ohja
11. Vart bor hon? duvhällarna
12. Har ni varit utomlands tillsammans? no
13. Är du avundsjuk på henne? ja
14. Vad heter hennes syskon? jonte
15. När träffades ni första gången?
sjuan
16. Hur träffades ni? mathilda eller linda
17. Vad går hon i för sporter? går runt på samhället och springer från psykon?
18. Vad kan hon göra på helgerna? vara med mig
19. Göra efter skolan? vara med mig
20. Vilken skola går hon på? samma som mig, lindbo
21. Favoritmat? thai fast eller pizza
22. Musiksmak? blandad, typ samma som mig
23. Har hon fräknar? nej, tror inte de iallafall
24. Har ni kollat på film någongång? tror faktiskt inte de? hahaha
25. Har ni bråkat någon gång? mm.
26. Blir ni vänner igen då? nej de är därför jag gör de här nu?
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? yes
28. Har du sett henne gråta? ja:(
29. Vad gjorde du då? krama henne och försökte trösta
30. Har du sett hon vara riktigt arg? a
31. Har hon sett dig gråta? ja hah
32. Vad ska ni göra i sommar?
maybe usa, och frankrike
33. Har hon svikit dig någon gång? nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? vad är en telefon?????
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle dö
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? ja:M
37. Är hon en rolig person? nej skittråkig
38. Vad är det bästa med henne? hela hon
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? vne inge?
40.Skulle du ge hon pengar om du vann 1 miljon? ja de klart
41. Hur ser hennes klädstil ut? nice
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? inte nödvändigt




Kommentarer
Postat av: emelie, vem annars?

ÅÅÅÅÅH BRITTAN

HAHAAHHA första minnet:

uppdrag: fly från linda

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

love u

2010-04-04 @ 00:00:03
URL: http://emeliemarianne.webblogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAH

"love u"

2010-04-04 @ 00:31:15
Postat av: evelina

hahahah naw :D<3

2010-04-04 @ 00:33:16
URL: http://evelina-k.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha :D

när jag och emelie dryga när de snacka i telefon idag :M lite roliga haha :D<3

2010-04-04 @ 00:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0