min glass!

några killar kommer och sätter sig vid mig och emelie på donken,
sen kastar dom en dricka på golvet

donken -vem utav er har gjort de här?
killen brevid mig -inte jag, jag käkar glass
jag- MIN GLASS

hahhaha nästan alla blev utskickade.
galen dag igår haha, men de va kul.

åkte in till stan efter skolan igår och klippte mig, sen köpte jag en bikiniöverdel och 2 par trosor också.

men nu ska jag hoppa in i duschen sen tror jag att de blir stan idag igen.



kort:o
funderar på att göra slingor nu också, så att de blir en bättre färg h3h3h3h3

Kommentarer
Postat av: glasssss

jag var fan offer nr.1 :oooooooooooooo

bajs på dig babeeeeee<33333333333333333333

& JAG ÄR LITE TRÖTT!!!!!!!!

2010-04-17 @ 11:15:39
URL: http://emeliemarianne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0