kalla fakta (h)

Namn: linnéa hhhhedberg
Födelse år: 1995
Bor: hallsta
Familj: mamma pappa 3 syskon, men bor inte med alla
Gillar: mina vänner och att vara ute
Favorit plats att äta på: donken,maistro eller thai fast
Bästakompis: emelieeee
Känsla just nu:
glad:)?
Varför: de går bra nuu kompis de går bra nuu hoho
Favorit mat: kyckling heheh
Vad har du på dig nu: mjukisar, ska börja fixa mig nu
Vad för smink har du på dig nu: nothing
Vad för smink brukar du ha: oftast inget men typ foundation om något
Har du druckit: Ja
Är någon kär i dig just nu: vne
Vem: -
Vill du ha sex: vne. men det kommer när jag känner mig redo.
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: no
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: nej:)
Håller du vad du lovat: oftast
Har du dåligt självförtroende: ganska
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: jag har ju mått fåligt men inte haft självmordstankar
Har du lust att äta jordgubbar just nu: yes



flickan i hörneettttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0