den sprack, fittjävel!!

Gårdagens citat sagt av emelie ^

Fixat lite med designen, vad tycks?

Ganska nöjd faktiskt :)


Idag har jag inte gjort nånting. kommer nog inte göra nå mer heller förutom läxa då..

Igår så drog jag ut och träffade Maria och vi gjorde inte så mke. Efter en stund så drog vi till herrgårn där Evelina och Nadja var. Det var faktiskt kul, inte för att jag trodde nåt annat men ändå. Efter kanske en halvtimma eller nå som jag och Maria hade vart där så kom Maja, men hon va inte där så länge. Efter kanske en halvtimma till eller nåt så kom Emelie och Jennifer dit också. kulkul.

imorn så ät det stylistkväll på REAL och jag ska dit med Anna och Matilda(?) tror ja, de ska bli skojsigt, goodiebags och massa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0