23

om 23 dagar opererar jag mig, inge nervös jag är.. även samma dag som pappa fyller år, men de är ju inte så lätt att ändra en operations tid.

idag drog jag och emelie in till stan, börja halft kaxa med några haha, men han va tönt så de gör inge. plus att de inte va seriöst
men vi fick iallfall skjuts dit av emelies pappa typ vid halv 3 eller vad den nu va. va där i typ 2 timmar sen drog vi hem. köpte inget heller för jag hade inge pengar haha.

sen hem till mig och hämta vantar och sen till emelie för att hon typ skulle fixa sig mer och sen byta till mjukisar, kallt ute ju. sofie kom iallfall dit sen och vi drog till samhälle, hände inge mer men jag drog hem typ runt halv 9 eller vad den va. va hungri och hade fortfarande inga pengar haha.


p.i.m.p my shoes typ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0