bagels us

är det bara jag som tycker att de är drygt med de där som kommer upp när man ska kommentera nåns blogg? typ som nyss kom de upp bagels us och hur sjukt låter inte de?!

aja, tillbaks till verkligheten haha.
idag har jag inte gjort nånting typ, va hemma från skolan plugga matte typ, 3 läxor tror jag att jag gjorde och sen en nu när jag kom hem. men sen runt typ 4 så drog jag till kolbäck med emelie maria och jennifer, först så drog maria och jennifer och kolla på nå mentalsjukhusgrejs, typ öde eller va de va. de va nadja och michaela som drog dit dom.
men sen drog vi till gårn i kbk och gjorde ingenting typ och sen hem till hallsta med halv 7 bussen.

jag åkte hem lite efter halv 8, kände att jag inte orkade göra så mycket plus att jag hade har ont i huvet och benet (Y)

aja ska iallfall snart sova så tror inte att jag kommer skriva nå mer om jag inte får nå ryck :)

G O D N A T T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0