21 skoldagar kvar för mig O.o

en sak du ska lära dig om hallsta är att om du inte vill att folk ska få reda på saker och ting ska du inte säga de till nån


idag så va de först skola, efter de drog jag hem och sen ut igen, träffa emelie och michaela fixa lite grejer sen drog vi först till herrgårn men de va typ några alkisar där redan så vi drog vidare till båtbrygan (typ) sen så drog michaela hem och jag och emelie drog till herrgårn där evelina och några va. sen kom jag på att jag hade tappat min mobil, så då vart de fart på mig, men vi hitta den iallfall.
de va dagen typ.

plus att emelies cykel har punka nu h3h3h3
de va dagen typ, och sen gillar vi att göra egna porrvidss<3<3<3<3<3


den 10de maj opererar jag mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0