LINNEA ♥ SOMMAR ♥ FRANKRIKE

Åh jag vill ha sommar och frankrike NUNUNU! Vill ha värmen och allt annat som bara är bra, att kunna göra vad som helst utan att nån bryr sig om man är töntig eller nåt sånt, för dom känner inte mig. Och sen träffa Bella och Micha också. Fyfan va chill, ligga och pressa flera timmar på dagen och sen vara ute och göra vad man vill på kvällen.
VILL DIT NU!




haha när jag och bella fick nåt som vi inte skulle ha, haha.



Campingen.



På kvällen.



Marknad inne i "byn"



haha på stranden en kväll.



Systrarna, Bella och Micha ♥



Bella, hon kommer döda mig om hon ser den ;)



Stranden ♥



Nationaldagen, tror jag?



Bella, Micha och jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0