behövde bara få ur mig allt.

Orka att du ens lägger ner energi på mig när jag har gjort de helt klart och tydligt att jag inte vill ha nånting med dig att göra.

Du säger att JAG ska ändra min attityd när de är du som säger "euw" när jag och emelie går förbi. Och sen när du går (halvspringer) förbi oss så säger din kompis "snygga skor". Och du gnäller på min attityd?

Bara för att du är kompis med EN person i hallsta nu betyder inte de att du kommer få hela hallsta att ändra sin åsikt om dig.

Och du fråga mig om MINA rykten? VAFAN. tänk lite på dina egna förfan. Jag vet vilka som stämmer och inte stämmer.

Du kan be din mamma polisanmäla mig för ingenting, jag bryr mig inte, speciellt när jag vet att de inte kommer hända nånting och att de aldrig kommer bli nån diskusion av de i rätten eller vadfan de nu är. Till och med min mamma tyckte att de va konstigt när din mamma ringde. För hon vet att jag och emelie inte är såna som "förföljer" folk. De va de vi skulle bli polisanmälda för, så nu har jag sagt de. Men vi har varken förföljt dig eller gjort nånting mot dig. De är du som har gjort saker mot oss.

Du va min bästa vän i somras men sen började du gnälla över att jag inte ville ta med mig en jävla concealer som du kunde ha på läpparna? värt att slösa liksom. Och sen skulle vi in till stan då och sen så va de inte ens kul för vi va tvungna att springa runt och jag köpte ingenting. Men sen så började du bråka med mig helt plötsligt och skrev att jag va fjollig och massa för att jag inte ville följa med och dricka? Och sen typ dagen efter ringde du mig, första gången svarade jag inte sen skickade du ett sms, "svara gumman<3" och jag vart helt paff. Sen låtsades du som om du aldrig hade skrivit dom där sakerna till mig. Men de va sista gången jag snackade med dig eller hörde av mig överhuvudtaget. Sen är de mer saker som har gjort att jag bröt kontakten med dig, men de vill jag inte ta upp här, utan jag hoppas att du vet de själv.

Ocn sen frågar du om JAG är osams med många? Hallå, tänk lite på hur många du är osams med. Jag är osams med 3 personer, men du kan inte ens visa dig ute utan din mamma eller nån, och du kan inte gå i skolan själv för du måste ha 2 "livvakter" med dig, sen har vi västerås, och vad mer, kolbäck/sura?


Ohja jag vill slå nån, men bara för det betyder de inte att jag tänker göra de?;)

sanningen suger, sometimes. Börja grina. Snälla!

Kommentarer
Postat av: nån som inte direkt gillar dig.... ;)

men jävla tönt.

skriver ut om linda på din blogg,väx upp. euwwww!

2009-12-28 @ 23:25:35
Postat av: Anonym

jaja... vi vet vem du är.

sådär var man på dagis. NEEEEEEEEEEEEEEEXT

2009-12-29 @ 03:59:07
Postat av: Anonym

that's right bitch, we know who you are;)

2009-12-29 @ 04:03:02
Postat av: linnea

alltså vi vet vem som skrev den första kommentaren. haha

2009-12-29 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0